Pomimo niskich temperatur, wiosna jest już blisko. Jest to pora roku, w której usuwamy stare rzeczy, aby zrobić miejsce na nowe. To samo powinno dotyczyć oznakowania Twojej firmy. Oznakowanie zewnętrzne może zmienić całą estetykę Twojej firmy - odświeżyć Twoją markę i zaprosić ludzi do poznania Twojej historii (i Twojego sklepu!). Od znaków, które podkreślają menu, po te, które wyświetlają Twoją nazwę z boku budynku - istnieje nieskończenie wiele sposobów na wykorzystanie oznakowania zewnętrznego.

Znaki, których potrzebuje Twoja firma

Istnieje sześć ogólnych rodzajów oznakowania, które może wykorzystać prawie każda firma. Należą do nich:

  • Bezpieczeństwo
    • Znaki, które zwracają uwagę na niebezpieczne sytuacje - "Uważaj na stopień".
  • Regulacje prawne
    • Znaki, które informują klientów o zasadach - "Zakaz parkowania".
  • Rozpoznawalność marki
    • Znaki, które promują Twoją firmę i pomagają utrzymać ją na szczycie świadomości odbiorców - "Shop Now at Our Store" (Kup teraz w naszym sklepie)
  • Promocyjne
    • Banery, które oferują klientom wyprzedaż - "BOGO ½ OFF".
  • Informacyjne
    • Znaki, na których umieszczane są informacje, o których klienci powinni wiedzieć - "Godziny pracy".
  • Wskazujące drogę
    • Znaki lub banery wskazujące klientom kierunek - "Proszę wejść frontowymi drzwiami".

Chcesz zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom, a także chcesz mieć pewność, że są oni przygotowani na wejście do Twojej firmy. Najłatwiejszym sposobem na osiągnięcie tego celu jest dostarczenie im informacji i przyciągnięcie ich uwagi, zanim wejdą do środka. Każdy z tych znaków daje możliwość pokierowania lub wpłynięcia na klientów.

Powiązane: Oznakowanie słupków i parkingów

Jak zainstalować banery do użytku zewnętrznego

Jedną z najważniejszych części instalacji nowego oznakowania jest określenie miejsca, w którym powinno się ono znaleźć. Oto kilka wskazówek dotyczących instalacji banerów na zewnątrz w celu uzyskania maksymalnej ekspozycji:

  1. Upewnij się, że banding jest zabezpieczony. Jeśli to możliwe, wybierz profesjonalny montaż, ponieważ oznakowanie zewnętrzne wymaga, aby pozycja banderoli była "w sam raz". Zawsze używaj śrubokręta, aby upewnić się, że metalowe taśmy zostały prawidłowo dokręcone.
  2. Następnie należy zainstalować ramię i zabezpieczyć je. Zacznij od włożenia metalowego lub wykonanego z włókna szklanego ramienia przez kieszeń baneru do otworu w uchwycie.
  3. Przymocuj metalowy trzpień przez nosek i ramię baneru. Zabezpiecz wszystko za pomocą opaski zaciskowej przez oczko.
  4. Na koniec zaciśnij taśmę, odetnij jej nadmiar i zwiąż opaską zaciskową.

Następnie powtórz ten sam proces z dolnym wspornikiem - upewnij się, że wsporniki są bezpieczne, a baner jest prawidłowo zamontowany.

Materiał na szyldy

Podczas zamawiania szyldu jedną z największych decyzji, jakie trzeba podjąć, jest decyzja dotycząca materiału, z którego ma być wykonany szyld. Niektóre materiały lepiej nadają się na szyldy niż inne. Na przykład, wodoodporny znak na specjalną okazję może być bardziej korzystny niż znak papierowy, który rozpada się na widok kropli deszczu. Wybierając oznakowanie zewnętrzne, należy zawsze używać materiałów, które są wodoodporne.

Dla wielu osób celem znaku jest jego trwałość. Najlepszym sposobem na osiągnięcie tego celu jest odpowiednia konserwacja. Tak, nawet szyldy wymagają konserwacji - to coś, o czym nie słyszy się zbyt często. Niektóre materiały wymagają więcej troski i konserwacji, co należy wziąć pod uwagę przy wyborze sposobu produkcji oznakowania.

Zamawianie oznakowania

Jeśli chodzi o zamawianie oznakowania dla firmy, należy wziąć pod uwagę kilka czynników. Czy potrzebuję tego znaku, ponieważ bez niego nie działam zgodnie z przepisami? Czy materiał, który oglądam, będzie pasował do ogólnej estetyki firmy? Czy oznakowanie jest jasne i zwięzłe? Kiedy powinienem rozważyć modernizację mojego obecnego oznakowania?

Oznakowanie można wyprodukować praktycznie w każdej chwili - ale w zależności od tego, czego ma dotyczyć znak, może się zdarzyć, że w pośpiechu będziesz szukać łatwiejszego rozwiązania. W innych sytuacjach znak może nie być tak ważny i może poczekać, aż minie okres złej pogody. Myśląc o harmonogramie zamawiania oznakowania, planuj z wyprzedzeniem! W związku z problemami z wysyłką spowodowanymi przez COVID-19 brakuje materiałów, więc Twój partner wielkoformatowy może potrzebować trochę dodatkowego czasu na zamówienie podłoży lub materiałów.

Jeśli nie jesteś pewien, od czego zacząć, zalecamy kontakt z ekspertami ds. druku wielkoformatowego z firmy Ironmark, którzy posiadają wiedzę na temat oznakowania i sposobów dopasowania go do marki klienta. Możemy przyjechać w celu dokonania pomiarów i określenia przestrzeni, aby zapewnić właściwe oznakowanie. W końcu chcesz, aby Twoje znaki dawały wszystkim znać, że są mile widziane, utrzymywały pożądaną atmosferę Twojej marki, a jednocześnie przekazywały ważne informacje. Gotowy do stworzenia swojego oznakowania zewnętrznego? Porozmawiaj z jednym z naszych ekspertów ds. druku już dziś, aby uzyskać więcej szczegółów.