Sam fakt, że jest możliwe, abym powiedział: "Zrób to dobrze, a twoje promocje będą działać", rodzi wiele pytań. Jedno z tych pytań brzmi: "skoro jest to takie proste, to dlaczego nie wszyscy stosują się do tej instrukcji?". Odpowiedź, że dałbym jest to, że większość ludzi wolałaby nie przestrzegać zasad, ponieważ myślą o swoich produktach, kiedy zaczynają planować swoje kampanie, zamiast skupić się na czterech czynnikach. Prostym faktem jest, kiedy reklama trzeba skupić się na reklamie - nie na produkcie lub usłudze, które są reklamowane. Na początek, trzeba mieć prawo wiadomość. Wiadomość powinna chwycić uwagę, zachować czytelnika czytania, powinien generować zainteresowanie i podniecenie.

Drugi zwykle obejmuje wybór medium, które jest w porządku.

Aczkolwiek drukowane ulotki, plakat lub nawet drukowana broszura. Kiedy pytamy, dlaczego wybrali właśnie ten środek przekazu, a nie inne dostępne media, często nie mają odpowiedzi. Potrzeba medium jest ściśle związana z przekazem. Różne środki przekazu są używane do różnych wiadomości. Musisz umieścić właściwą wiadomość w odpowiednim medium, aby uzyskać korzyści z produktu. Nie można umieścić dane dotyczące sprzedaży raportu rocznego na plakat, podobnie nie reklamować noc temat klubu nocnego za pomocą 12-stronicowej broszury. Wybór właściwego rozmiaru i formatu dla drukowanej promocji nie jest nauką o rakietach, ale wybór niewłaściwego formatu może uczynić lub zepsuć Twój marketing.

Trzecie podejście, które zwykle obejmuje rynek, powinno zapewnić, że właściwa publiczność jest skierowana. Jeśli sprzedajesz do firm, trzeba mówić do właściwych ludzi w tych firmach. Jeśli sprzedajesz do konsumentów, musisz współdziałać z odpowiednimi konsumentami. Musisz być jasne, kto chcesz osiągnąć. Potrzebne są trzy rzeczy: właściwy przekaz, właściwe medium i właściwy rynek. Ostatnim czynnikiem, który wpływa na marketing bezpośredni jest właściwa psychologia.

Jest całkiem możliwe, że napiszesz świetny artykuł sprzedażowy, wybierzesz właściwe medium i wyślesz go do właściwych osób - a mimo to nie osiągniesz żadnej sprzedaży. Dzieje się tak z powodu sposobu, w jaki przygotujesz swój list, e-mail, broszurę, stronę internetową lub bloga. Będzie to miało ogromny wpływ na to, jak wiele osób czyta i reaguje na niego.

Ten psychologiczny problem jest trochę trudny, ale można go zrozumieć. Na przykład, jeśli piszesz list sprzedaży i zacząć od dużego nagłówka, który obejmuje jedną czwartą strony z niczym innym wokół niego, aby zmylić oko - Twoja sprzedaż będzie następnie strzelać w górę. Rzeczywiście natknąłem kopii sprzedaży przejść od braku odpowiedzi do określonego procentu odpowiedzi tylko o tej zmianie. Więc jest.

Wszystko, czego potrzebujesz to:

  • Właściwa wiadomość
  • odpowiednie medium
  • Właściwy rynek
  • właściwa psychologia

Dostać te cztery rzeczy w prawo - i jesteś w domu i suche.