(Annapolis Junction, MD) - Ironmark, firma wizerunkowa i lider w dziedzinie usług komunikacji biznesowej, mianuje Lynne Kingsley na stanowisko dyrektora ds. marketingu. To kluczowe zatrudnienie jest ruchem mającym na celu rozszerzenie możliwości cyfrowych i internetowych firmy dla jej klientów.
"Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Lynne w zespole Ironmark. Jej silne zaplecze i doświadczenie zarówno w marketingu cyfrowym, jak i strategii marki pomoże klientom Ironmark rozwijać się poprzez wielokanałowy marketing, a także przyczyni się do naszego własnego dynamicznego wzrostu biznesu" - mówi SVP of Marketing & Sales Ironmark, Matt Marzullo.
Kingsley przychodzi do Ironmark z 16-letnim zróżnicowanym doświadczeniem zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Przed dołączeniem do zespołu Ironmark, była dyrektorem ds. marketingu i rozwoju w BlackRock Center for the Arts w Germantown, MD. Wcześniej Kingsley pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji i marketingu w Association of Performing Arts Presenters.
Była również dyrektorem wykonawczym w American Alliance for Theatre and Education, po tym jak pracowała w rozwoju biznesu w firmie E-centives, zajmującej się technologią promocji cyfrowych, oraz w brytyjskiej agencji reklamowej Paver Downes Associates. Kingsley jest wyróżnioną absolwentką S. I. Newhouse School of Public Communication na Uniwersytecie Syracuse.
Od ponad 60 lat Ironmark jest liderem w branży usług poligraficznych i komunikacyjnych, zapewniając klientom solidne partnerstwo, które prowadzi do kreatywnych, potężnych wyników w sposób skuteczny i efektywny.
Firma specjalizuje się w projektowaniu graficznym, druku cyfrowym na żądanie, druku offsetowym, druku wielkoformatowym, produktach promocyjnych, wydarzeniach, tworzeniu stron internetowych, handlu elektronicznym i rozwiązaniach logistycznych. W 2014 roku firma zmieniła nazwę (wcześniej CPS|Gumpert) na Ironmark i otworzyła zupełnie nowy, najnowocześniejszy obiekt o powierzchni 52 000 stóp kwadratowych w Columbia, Maryland.
Obiekt ten, zaprojektowany z myślą o zwiększeniu możliwości produkcyjnych i wydajności przepływu pracy, jest centralnie zlokalizowany, aby obsługiwać klientów w MD, DC i VA. Ekspansja była kontynuowana w 2015 roku poprzez przejęcie United Book Press, w pełni zintegrowanej firmy produkcyjnej specjalizującej się w wysokiej jakości, szybkiej realizacji książek, czasopism, katalogów, instrukcji obsługi, katalogów i publikacji luźnych.
Klienci Ironmark reprezentują takie branże jak opieka zdrowotna, edukacja, stowarzyszenia, nieruchomości, planowanie wydarzeń i finanse, a także lokalne firmy, start-upy i przedsiębiorcy. Kingsley będzie nadzorować relacje z prasą i mediami dla Ironmark i można się z nią skontaktować pod adresem lkingsley@ironmarkusa.com lub 443.218.3206.