Platformy mediów społecznościowych, jeśli są używane prawidłowo, mogą generować potencjalnych klientów, świadomość marki, a także zwiększać zadowolenie klientów. Ale jak w przypadku wszystkich taktyk marketingowych, istnieją właściwe i niewłaściwe sposoby korzystania z każdej platformy mediów społecznościowych. Oto kilka wskazówek i technik, które poznaliśmy podczas prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych.

Wybierz właściwą platformę

Najważniejszą radą, jaką każdy może zaoferować, jest wybór odpowiedniej platformy dla swojej firmy. Jeśli Twoi potencjalni klienci są na Twitterze lub Facebooku, nie szukaj okazji na Google+, ponieważ wszystkie Twoje wysiłki przyniosą efekt odwrotny do zamierzonego. Podobnie, istnieje wiele bardzo specyficznych mediów społecznościowych przeznaczonych dla każdej branży, od grup LinkedIn do wielu platform na zamówienie.

Zawsze wchodź w interakcję z odbiorcami

Zaangażowanie jest kluczowe! Jeśli Twoja strona wygląda tak, jakby była prowadzona przez roboty, które ogłaszają różne rzeczy, ale nie rozmawiają z nikim, wtedy ludzie są mniej skłonni do interakcji z Tobą.

Okaż zainteresowanie postami

To pomaga budować relacje, a Twoi followersi mogą odwdzięczyć się tym samym.

Reaguj na WSZYSTKIE opinie

Niezależnie od tego, czy jest ona pozytywna czy negatywna, musisz reagować na wszystkie opinie, które otrzymujesz. W przypadku, gdy jest ona negatywna, pozostanie cicho tylko przyciągnie więcej uwagi do niej. Dlatego najlepiej jest odpowiedzieć i pracować nad tym, aby informacja zwrotna była pozytywna.

Rozgłaszaj, ale nie spamuj

To zawsze jest ekscytujące, gdy słyszysz o nowym wpisie na blogu, nowościach lub produkcie, ale więcej niż jeden z nich dziennie w ruchliwej sieci, takiej jak Twitter, będzie tylko irytować innych użytkowników. W spokojniejszej sieci, takiej jak LinkedIn, możesz potrzebować jeszcze mniej hałasu.

Skup się na jakości, nie na ilości

Duża ilość followersów jest świetna, ale każdy z kieszenią pełną gotówki może to zdobyć. Ważna jest jakość wypracowanych relacji z Twoimi followersami. Kiedy stajesz przed wyborem 100's nieistotnych followersów, lub garstki silnych, którzy mogą zamienić się w potencjalnych klientów / pracowników, oczywiste jest, co jest bardziej korzystne.

Nie wyrażaj bezmyślnej niechęci do czegokolwiek

Nie lubienie czegoś jest w porządku, ale wyrażanie tej niechęci bez zrozumienia tematu spowoduje tylko obrazę.
Zostaw politykę ekspertom - Wszyscy lubimy myśleć, że znamy się na polityce, ale prawda jest taka, że wielu z nas nie jest tak wykształconych, jak byśmy chcieli, dlatego mądrze jest trzymać swoje opinie polityczne poza siecią. Jeśli jednak chodzi o politykę w Twojej branży, to oczywiście powinieneś mieć coś do powiedzenia. Na przykład, nowe ustawodawstwo, nowe regulacje i dyrektywy to wszystko jest uczciwa gra.

Tak więc, po opanowaniu tych wskazówek, a następnie dostać się wśród em i dostać Tweeting lub Vineing lub Facebooking lub LinkedIning ... Cóż, masz obraz!