Minął rok (i pół roku). Od momentu pojawienia się COVID widzieliśmy, jak "zwykły biznes" zmienia się w sposób niewyobrażalny zaledwie kilka miesięcy wcześniej. Widzieliśmy, jak wiele firm dostosowuje się i rozwija, biorąc "nową normalność" za rogi i wykorzystując ją do opanowania komunikacji na nowe i innowacyjne sposoby. Jedną z błyskotliwych zmian, które zaobserwowaliśmy we wszystkich branżach, jest wykorzystanie oznakowania. Pod wieloma względami znaki stały się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, nakazując ludziom zachowanie odległości sześciu stóp od siebie, przekazując informacje o zmianach godzin pracy i odbiorze śmieci oraz przypominając o konieczności stosowania masek i dobrych praktyk higienicznych, aby zachować zdrowie i bezpieczeństwo.

Znak czasów

Zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków, znaki przestały być formą komunikacji, a stały się godnymi zaufania drogowskazami (a nawet doskonałym źródłem śmiechu, aby przeciwdziałać stresowi, który nas wszystkich dopadł). Szyldy stały się prawdziwymi możliwościami marketingowymi, jeśli wiesz, jak dobrze rozegrać swoje karty. Czy szukasz obecnie dobrego znaku? Śledź nas, jest ich mnóstwo!

Powiązane: Jak wyposażyć salon w oznakowanie bezpieczeństwa?

Co nowego - i co dalej - w oznakowaniu COVID-19?

Zanim przejdziemy do kreatywnego przekazu, warto zwrócić uwagę na kreatywne sposoby, w jakie ludzie przekazują sobie tę wiadomość - poprzez nowe możliwości oznakowania.

Oznakowanie przy krawężnikach: Zaparkuj tutaj

W dziedzinie parkowania nastał zupełnie nowy świat. Teraz na parkingach, na których wcześniej nie było żadnych znaków - poza miejscami dla niepełnosprawnych i okazjonalnymi miejscami dla matek, przyszłych matek iosób starszych- pojawiły się indywidualne znaki.Oznakowanie przy krawężnikach jest WSZĘDZIE, kierując ludzi do wyznaczonych miejsc, podającnumer telefonu, podktóry możnazadzwonić, aby się zameldować, orazpodającnumermiejscaparkingowego, który należypodać w sklepie lub restauracji. Ta eksplozja komunikatów odzwierciedla przełomowe przejście na odbiór osobisty.

Oznaczenia dystansu społecznego: Podłoga

Przed COVID oznakowanie podłogowe można było zobaczyć w niewielu miejscach, takich jak salon samochodowy czy sklep w centrum handlowym. A teraz? Jest ich całe mnóstwo. Od lokalnej kawiarni ("ćwicz bezpieczne stawianie szóstek/maskowanie dla przyjaciela"), przez linię kas w sklepie spożywczym, po znaki zachęcające do zachowania dystansu społecznego na polu do minigolfa - znaki bezpieczeństwa przypominające o staniu w odległości sześciu stóp od siebie są z minuty na minutę coraz fajniejsze i bardziej kreatywne.

Ten znak z baru z hamburgerami przypomina o zabawie z dzieciństwa, jaką jest gra wlava. Niebieski znak to równie zabawne przypomnienie dla lodziarni. Są to świetne sposoby na przekazanie wiadomości w angażujący sposób i są bardzo skuteczne. Znaki podłogowe, takie jak te, stają się wirusowe, ponieważ są tak cholernie sprytne.

Znaki odkażające, przypominające i maskujące: Odważne nowe znaki

Jest też wiele znaków, które nigdy wcześniej nie były realizowane. Dozowniki płynu do dezynfekcji rąk nie były wszechobecnymi fontannami, które widzimy teraz. Jeszcze 18 miesięcy temu były ukryte w kątach i na ścianach. Teraz stoją na widoku, ozdobione napisami przypominającymi o konieczności wytarcia się! Oznakowanie przy wejściu nie istniało zanim nie musieliśmy informować ludzi, że w środku wymagane są maski. Wiele z nich było okazją do pokazania swojej osobowości. "Bez maski nie ma taco" - czytamy na znaku jednej z lokalnych meksykańskich restauracji. "Jeśli nie jesteś zaszczepiony, załóż maskę" - apeluje ekskluzywny sklep jubilerski. Znaki takie jak ten w Walmarcie przypominają o tym, że należy się wyróżniać. A kto jeszcze został przeszkolony, by w sklepie spożywczym spoglądać w dół na znaki kierujące ludzi bezpiecznie do korytarzy? Nie były one potrzebne przed pojawieniem się wirusa.

Zaburzanie przekazu

Żyjemy w czasach pełnych stresu. Firmy, które pomagają ludziom zachować zdrowie za pomocą zabawnych lub lekkich komunikatów, spotykają się z pozytywnym odzewem ze strony klientów. Jak każda okazja do komunikacji, znaki te nadają nowy wymiar ich osobowości, jednocześnie przekazując cenne informacje. Gdyby kreatywne wykorzystanie znaków nie było wystarczające, niektóre firmy wykorzystują stare znaki, nadając im nowy wydźwięk.

Sprawdzanie temperatury staje się chłodniejsze

Weźmy na przykład oznakowanie biura tej firmy. Jeśli już musisz zmierzyć sobie temperaturę, przynajmniej możesz to zrobić z pewną dozą powagi. Nadal podawane są wszystkie ważne informacje dotyczące zdrowia, ale jest to o wiele bardziej interesujące niż przeciętne PSA dotyczące opieki zdrowotnej.

Nie sposób nie śmiać się z tej firmy (pozwolimy Ci zgadnąć, z której części Stanów Zjednoczonych), która wyraźnie wykorzystuje swój unikalny głos, aby przekazać to, co ma do powiedzenia.

Rozbijanie znaków dzięki Brand Central Signage

Chcesz zrobić więcej dla swojej przestrzeni? Istnieje wiele opcji, aby sprostać tej wielkiej szansie. Jednym z łatwych sposobów jest portal zamówień online, który organizuje wiele znaków, rozmiarów, wersji i lokalizacji w jednym scentralizowanym portalu internetowym, którym można zarządzać w wielu miejscach. W prosty sposób można dostosować znaki do każdego miejsca, zarządzać budżetami w różnych lokalizacjach, kontrolować dostęp do zasobów marketingowych i generalnie mieć jedno repozytorium, dzięki któremu marketing będzie spójny, sprawny i inteligentny. Dzięki łączeniu usług i współpracy z jedną dedykowaną drukarnią można nawet zaoszczędzić na kosztach druku. Trzymamy kciuki, że już wkrótce wszyscy będziemy mogli pracować nad oznakowaniem post-COVID. Dzięki temu Twoje znaki będą podążać z duchem czasu. Porozmawiaj z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej.

Jak używasz znaków w dzisiejszych czasach? Czy znalazłeś jakieś kreatywne sposoby na dotarcie do ludzi? Chciałbyś poznać więcej pomysłów? Jesteśmy gotowi pomóc Ci przenieść Twoją grę znaków na wyższy poziom. Po prostu zadzwoń do nas, a my sprawimy, że będziesz się podpisywał w mgnieniu oka!