Duże firmy często uważają, że są zbyt sztywne, aby być elastyczne. Ubolewają nad własnym brakiem niezbędnej witalności, zastanawiając się, co mogłyby zaczerpnąć od mniejszych, bardziej przedsiębiorczych firm i włączyć do własnej kultury.

Na pierwszy rzut oka, lista zakupów jest znikoma.

W końcu, kto chciałby mieć tyle kłopotów i problemów związanych z byciem nieistotnym sklepikarzem bez wszystkich atrybutów świata korporacji? Jednakże, po namyśle, istnieje wiele atrybutów, których większa firma będzie zazdrościć.

Pasja: wszyscy odnoszący sukcesy przedsiębiorcy są pasjonatami tego, co robią, a to, co robili w czasie, przyczyniło się do rozwoju biznesu jako podmiotu korporacyjnego. Ludzie, którzy zaczynają małe mają zamiar wziąć firmę do następnego poziomu i przejść całą drogę, aby dowiedzieć się liny w sprawie biznesu. Siła napędowa utrzymuje ogień płonący.

Ekscytacja: większość małych startupów inspiruje się tym, co naprawdę ich ekscytuje i buduje na tym. Menedżerowie firm o wyższych obrotach i sile roboczej mogą nie przechodzić do nowych obszarów działalności, nie z powodu braku podniecenia okazją, ale z powodu "biurokracji" z wszelkich taktycznych i strategicznych zatwierdzeń dla członków zarządu, którzy są zainteresowani tylko w projekcjach prowadzących do zysków. Poza tym, decyzje dotyczące takiego biznesu mogą wymagać ratyfikacji przez więcej niż jedną osobę, a podekscytowanie może nie być podzielane przez innych decydentów.

Elastyczność: właściciele małych firm zazwyczaj mają możliwość korzystania z elastyczności w działaniu w porównaniu do dużych przedsiębiorstw. Zmiana polityki w dużej firmie prawdopodobnie wpłynie na prawie wszystko. Właściciele małych firm mogą sobie pozwolić na zmianę i dokonać zmian z niewielkim lub żadnym skutkiem dla firmy.

Responsywność: właściciele małych firm szybciej reagują na prośby z powodu braku biurokracji. Właściciele małych firm mają mniejszą liczbę osób w zarządzie. Tak więc, argument i krytyka jest ograniczona i szybsze tempo działań może być podjęta, ponieważ istnieje mniej osób w pętli.

Komunikacja: To jest proste w małej firmie, ponieważ przepływ będzie albo pionowe lub poziome z mało lub bez wtrąceń, które mogłyby opóźnić wyniki. Przepływ informacji może zrobić tymczasowy przystanek na biurku starszego kierownika, który może być niedostępny i wąskie gardło może nie pozwolić na przepływ efektywności, dopóki taki oficer jest dostępny. Mały biznes jest prosty i nieskomplikowany i pozbawiony komplikacji. Powiedzenie mówi "zbyt wielu kucharzy, zepsuć rosół", to nie jest przypadek w małej firmie, jak mniej decydentów prowadzi do szybszej decyzji.

Zaangażowanie: właściciele małych firm wiedzą, że ich życie zaczyna się i kończy na biznesie, którego są pasjonatami. Wydaje się, że są bardziej zaangażowani, aby firma odniosła sukces w porównaniu do większych firm, które dowodzą ogromnego udziału w rynku. Większe firmy mogą nie mieć wiele do stracenia ze względu na poziom relacji z klientami. Ale, właściciele małych firm nie mogą sobie pozwolić, aby stracić z oczu dishing out bezkonkurencyjne zaangażowanie w rozwój firmy. Pracownicy sprzedaży pracujący dla większej firmy mogą być wybaczone za koncentrowanie się na wynikach sprzedaży, aby zadowolić swojego szefa, podczas gdy właściciel małej firmy często ma swoje utrzymanie na szali, muszą zrobić to działa dla nich, więc ich zaangażowanie jest znacznie większe często pracuje znacznie więcej godzin niż 9 do 5 godzin utrzymywanych przez pracowników korporacyjnych.

Relacje: małe firmy mają bliższe relacje ze swoimi klientami w porównaniu do większych firm, które straciły rachubę swoich klientów. Właściciele małych firm znają swoich klientów z imienia i nazwiska i mają ich dane, ale menedżerowie większych firm nie muszą mieć relacji z człowiekiem na ulicy przy użyciu jednego z tysięcy jednostek produkowanych dziennie. Zrozumienie swoich klientów, czasami na poziomie osobistym może być ogromną zaletą, mówią, że "ludzie od ludzi", więc jeśli oferujesz podobny produkt i usługę w podobnej cenie do konkurenta korporacyjnego, a następnie są bardziej prawdopodobne, aby mieć więcej zadowolenia klienta, ponieważ znają cię w porównaniu do mówienia do call center w środku, kto wie gdzie.

Wykorzystaj swoje mocne strony, które masz jako mała firma, aby pomóc Ci manewrować większe firmy.