Jesteśmy przekonani, że bezpośrednia poczta drukowana i wrzuty do skrzynek na listy przeżywają obecnie swój renesans.

Przez lata ten rodzaj marketingu był nadmiernie nasycony, co pierwotnie doprowadziło do powstania zwrotu "śmieciowa poczta". Zauważamy jednak, że ponieważ ten rodzaj reklamy był przez lata jakby niedoceniany, to mniej osób się tym zajmuje.

Gone są dni, że otrzymasz do 20 sztuk poczty każdego dnia z porannej poczty, te dni chyba dostać nie więcej niż 10 sztuk w tygodniu, więc to otwiera dużą szansę dla wiadomości, aby dostać się przez.

Jak każdy marketing lub reklama, jeśli zrobione prawidłowo, to działa.

Każda bezpośrednia poczta poprzez e-mail lub pocztę, która jeśli nie jest prawidłowo ukierunkowany jest prawie zawsze irytujące "spam". Ale jeśli na przykład jest skierowana do Twojej listy mailingowej osób, które już wyraziły zainteresowanie Twoimi produktami lub tych, którzy przynieśli od Ciebie w przeszłości, to jest mniej prawdopodobne, że zostanie odrzucona.
Głównym powodem, dla którego marketing bezpośredni ma złą reputację na przestrzeni lat i jest to, że na całym jego był raczej bez życia i nijaki.

Strategie dla marketingu bezpośredniego zapomniał, że powinny one być dając reklamy, która chwyta uwagę konsumentów, informacje, które te konsumenci nie wiedzieli wcześniej, nowe frazy catch, że konsumenci mogą odnosić się do i przede wszystkim powinno być dobrze przemyślane. Reklamodawcy powinni wiedzieć, co mówią o, a nie tylko pisać dla dobra tego.

Jednym z szczególnie irytujących taktyk jest powtarzanie informacji, które czytelnicy już czytali, dlaczego chcą czytać to jeszcze raz? Nie należy traktować ich jak idiotów, a robienie tego nie wzmocni przekazu, tylko ich zantagonizuje, co prawdopodobnie spowoduje, że Twoja promocja trafi prosto do niszczarki. Należy wziąć pod uwagę, że czytelnicy głównie skanowania w poprzek informacji, a większość z nich nie jest przetwarzane przez ich mózgi, tylko wtedy, gdy zawartość jest naprawdę niezwykłe, takie jak wielki nagłówek napisany prawidłowo rzeczywiście wchłonąć wiadomość, jak to rezonuje w ich świadomym umyśle.

Aby upewnić się, że e-maile lub drukowane mailingi, które są wysyłane do konsumentów nie będą prowadziły bezpośrednio do kosza, musisz sprawdzić ten proces.

Jeśli użytkownik nie jest zainteresowany oferowanymi produktami i usługami, to każdy direct mail jest odrzucany niemal z obrzydzeniem. Dlatego właśnie targetowanie odbiorców jest bardzo ważne. Jeśli jesteś lokalnym czyścicielem okien to każde gospodarstwo domowe lub lokal użytkowy z oknami jest potencjalnym klientem. Ale jeśli są oferując bardziej dostosowane usługi, takie jak fotografia ślubna lub naprawy motocykli, to nie jest wskazane, aby "koc drzwi spadek" do wszystkich domów w Twojej okolicy, jak odpowiedź otrzymasz będzie ograniczona. Masz nadzieję, że publiczność szuka Twoich produktów lub usług w dokładnym czasie, że otrzymują promocję. To jest hazard. W tym momencie możesz zdecydować się na zakup list mailingowych od profesjonalnej firmy, która przechowuje dokładne dane potencjalnych klientów, którzy byliby zainteresowani Twoimi towarami lub usługami.

Pierwszą rzeczą, którą należy zrobić, to sprawdzić swoją konkurencję.

Jeśli nie otrzymałeś żadnych promocji e-mail od nich, lub nie na ich liście mailingowej, a następnie założyć nowe konto Gmail, który nie musi wskazywać na swoje nazwisko i poprosić, aby wysłać informacje dotyczące ich produktów. Jest to świetny punkt wyjścia do oceny, co oni są do i decydując się na kampanii dla Ciebie, ale jeden, który oczywiście będzie starać się poprawić na.
Gdy już Ci odpowiedzieli, albo poprzez email albo direct mail to sprawdź jak to jest sformułowane. Czy po przeczytaniu informacji byłbyś zainteresowany zakupem któregoś z ich produktów? Jeśli odpowiedziałeś "tak", to znaczy, że mają bardzo skuteczną strategię marketingu bezpośredniego. Ale jeśli nie jesteś zainteresowany, należy dążyć do napisania lepszej reklamy niż ich, w przeciwnym razie, twoje e-maile zostaną wysłane do kosza i Twoja firma nigdy nie będzie dawać żadnych pozytywnych zwrotów.

Podczas gdy zastanawiasz się, jak skutecznie stworzyć plan marketingu bezpośredniego, który z pewnością da Ci sukces, którego potrzebujesz, przełam je i zastanów się nad tymi pytaniami:

  1. Czy ich nagłówek przykuł moją uwagę? Jeśli jest dobry - jak mogę go poprawić?
  2. Gdybym był prawdziwym klientem, czy kupiłbym od nich lub przynajmniej przyjrzał się bliżej ich ofercie?
  3. Czy używam pytania otwartego i odpowiadam na nie w podtytule?  Czy pytanie otwarte jest wystarczająco dobre, aby sprzedać moje produkty?
  4. Czy opisuję zalety zakupu produktu?
  5. Czy powinienem zaoferować niższą cenę niż konkurent?
  6. A może powinienem po prostu odwołać się do emocji konsumentów i być zabawnym lub dramatycznym?
  7. Czy ja reklamuję się dla jednej osoby? Wszystkie marketingu bezpośredniego jest czytany przez jedną osobę w czasie, więc na pewno powinny być odwołujące się do jednostki.
  8. Co odbiorca powinien zrobić dalej po przeczytaniu e-maila? Musisz wezwanie do działania tutaj, to jest tak proste, jak ostatnie słowa podpisując off mówiąc "odwiedź naszą stronę internetową, aby uzyskać szczegółowe informacje ..." lub "zadzwoń do nas teraz na ..." jest to subtelna zachęta, która jest używana do wyzwalania potencjalnego klienta w wymaganym kierunku.

Po wykonaniu tych kilku punktów, na co czekasz? Pobierz, prawo wiadomość przed właściwych ludzi i uzyskać wiadomość tam!