Podstawowym aspektem marketingu jest zrozumienie potrzeb swoich klientów i zaplanowanie kampanii tak, aby się na nich oprzeć.

Po tym wszystkim, każdy, kto ma firmę ma pragnienie, aby ten biznes lepiej. Najlepszym sposobem, aby zachęcić do wzrostu i ekspansji w swojej firmie jest skupienie się na organicznym wzroście.
Wzrost organiczny może być zwiększony na cztery różne sposoby.
Są to:

  • Przyciąganie większej liczby klientów
  • Zachęcanie każdego klienta do kupowania większej ilości produktów
  • Zachęcanie klientów do kupowania droższych produktów (up selling)
  • Nakłonienie każdego z klientów do zakupu bardziej dochodowych produktów

Te cztery punkty w oczywisty sposób zwiększą Twoje przychody i zyski. Skupmy się więc na pierwszym punkcie, którym jest sprowadzenie większej ilości klientów. Dlaczego? Ponieważ pozyskanie większej ilości klientów zwiększy Twoją bazę klientów, a co za tym idzie zwiększy Twoje przychody.

Więc jak możesz wykorzystać marketing, aby pomóc w sprowadzeniu większej liczby klientów?

  • Upewnij się, że wykonałeś swoje badania i stworzyłeś kluczowy plan marketingowy.
  • Rozwijaj swoje produkty tak, aby przemówić do klientów, których obecnie nie przyciągasz.
  • Upewnij się, że wszystkie Twoje produkty i usługi są konkurencyjne cenowo.

Znaczenie rynku docelowego w małym biznesie

Musisz pamiętać o wpływie marketingu docelowego, jeśli chodzi o Twoich klientów. Ponieważ tylko niewielka część populacji kupuje produkty, jest to ważne narzędzie marketingowe. Upewniając się, że skupić swoją sprzedaż i marketing w kierunku prawidłowego marketingu niszowego, a następnie nie będzie marnować swoje wysiłki i być bardziej produktywne. Im bardziej ukierunkowane są z marketingu tańsze to wil być przynieść w zwraca szukasz.

 

Są duże różnice między Small Business Marketing i Marketing Large Business

Jeśli jak prawie wszystkie małe firmy budżet marketingowy jest ograniczony, więc każdy grosz się liczy. Najbardziej skutecznym sposobem na rynku małej firmy jest opracowanie kampanii, która pozwala konkurować z dużymi graczami, aby to zrobić, musisz myśleć kreatywnie. Oto kilka pomysłów, które powinny wyrównać szanse na polu gry nieco, aby czuć się mniej zastraszony przez konkurentów z większymi budżetami.

Małe firmy mają zazwyczaj ograniczony budżet marketingowy, jeśli w ogóle go mają. Czy to oznacza, że nie możesz biegać z dużymi psami? Absolutnie nie. Oznacza to tylko, że trzeba myśleć trochę bardziej kreatywnie.

Jak o poznanie lokalnych klientów na poziomie osobistym, można spróbować zrobić jeden z następujących:

  • Zadzwoń do swoich sprzedawców lub współpracowników i poprosić ich o udział z tobą w co-op reklamy.
  • Poświęć trochę czasu, aby wysłać istniejących klientów "skierowania i zachęty do zakupu.
  • Czy myślałeś o przedstawieniu się do mediów? Darmowa reklama ma potencjał, aby zwiększyć swoją działalność. Robiąc to, pozycjonujesz się jako ekspert w swojej dziedzinie.
  • Zapraszaj ludzi do swojego miejsca pracy, wykorzystując do tego jakieś wydarzenie. Czy w Twoim lokalnym mieście dzieje się coś ciekawego, na co mógłbyś zaprosić potencjalnych klientów na zasadzie zaproszenia gościnnego? Nie musi to być wydarzenie związane z biznesem, im bardziej swobodne, tym bardziej prawdopodobne jest, że poznasz swoich gości. W rzeczywistości poproś ich, aby przyprowadzili swoją rodzinę i zaprzyjaźnij się z nimi na poziomie osobistym, jeśli to się uda i możesz się z nimi dogadać, wtedy potencjalnie będą klientami na całe życie.